Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • endryu
    RS
    • 2006
    • 3773
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    Zamieszczone przez OrsonTSI
    taaaaa moze i jest pasek ale przygotowali na pewno jakies gówno do psucia po gwarancji.....
    Inni producenci też o tym myślą :diabelski_usmiech
    O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
    O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
    =================================================

    Komentarz

    • LUKI
      RS
      • 2005
      • 5776

      nie zapominajcie o

      1.4TSI CMBA 122HP

      który ma dalej łańcuch rozrządu
      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

      Komentarz

      • matompra
        Ambiente
        • 2010
        • 220

        no niestety, wiemy że VW dał ciała a tym bardziej podejście do problemu dziwne, mnie osobiście zniechęciło do dalszego kupowania tej marki. Powiem szczerze, skoda zawsze miała problemy z autami, miałem przed octavią dwie felicje, jedna pickup. W normalnej wersji po 3 latach rdzewiała tylna klapa, podobno jakiś prywaciarz to robił. Pickup rdzewiał po bokach, niby fajne auta ale jakoś nigdy nie idealne a tym bardziej psujące reputacje firmy. Myślę że VW to już przestał być interesująca propozycją, auta może i ładne ale usterkowe. Powiem szczerze, miąłem i fiaty CC, Brava, Punto i jakoś nigdy nie było z punktu technicznego problemu. Może i prostsze konstrukcje ale dawały radę spokojnie. Mam dwa lata gwarancji na ten rozrząd a potem sprzedaję i idę w kierunku koreańskich aut, jakoś i cenowo i jakościowo podobne. A i tak auto należy co 5 lat zmienić i już.
        Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
        Była:
        Jest:
        1) Octavia 1,4 TSI

        jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis

        Komentarz

        • piociel
          Rider
          • 2010
          • 526
          • Volkswagen

          Dzięki takim biadoleniom nasze 1,4 TSI po 5 latach będą tyle warte co paczka prezerwatyw. Nie potrzebnie ciągniemy ten temat dalej. Większość materiałów prasowych i dostępnych informacji w www pochodzi z tego forum, przez co sami sramy do swojego gniazda. Poszła fama jakby nie wiadomo co się działo. Każdy kto przeczyta ten wątek dochodzi do podobnych wniosków, i nie mówię, że sam nie pomyślałem tak samo. Puki nie mamy udokumentowanych przypadków uszkodzenia silnika z tego powodu nie ma sensu bić piany. Panowie 1-3 kPLN to nie jest, aż tak strasznie dużo. Wymiana rozrząd na pasku w nowoczesnych konstrukcjach w ASO kosztuje chyba coś koło 1-1,5 k PLN. Trzeba tylko zmienić nastawienie i przeboleć, ten fakt, że część która miała być bezobsługowa niestety nie jest i traktować to jako okresową wymianę rozrządu. Przecież za każdym razem nie będzie trzeba wymieniać wszystkiego, co najwyżej napinacz, łańcuch itp - jeżeli już raz założyło się poprawny wariator. Tak naprawdę największą wtopą VAG jest to, że nie umieścił informacji o konieczności wymiany rozrządu co np. 90 kkm. A to czy to pasek czy łańcuch to kogo to naprawdę interesuje przy zakupie? Wtedy nikt by się nie czepiał i nie płakał. Wymieniamy i jazda dalej.
          Moim zdaniem to nie wielki koszt w porównaniu do zysków wynikających z ekonomiki tego silnika i przyjemności jazdy.

          Tak wiem...zaraz się odezwie ktoś i powie, że sam nie byłem lepszy w swoich wypowiedziach, ale to tylko samochód i nie ma sensu sobie zawracać głowy pierdołami i nakręcać spirali. Co poniektórych ta dyskusja sprowokowała do sprzedania auta - tak na wszelki wypadek. Czy słusznie? Wydaje mi się, że nie. Życie pokaże.
          Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
          Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

          Komentarz

          • OrsonTSI
            Rider
            • 2010
            • 715
            • Volkswagen
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            tu nie chodzi o kase tylko podejscie koncernu do problemu, kiedy jezdzilem na gwarancji to wszystko bylo OK choc zaczelo stukac po 8 miesiacach, kiedy gwarancja sie skonczyła problem był zdiagnozowany.

            Uwazam ze silnik i osiagi sa spoko tylko fakt robienia w CH.....A klientów zniecheca do dobrych słow i moze ponownego wyboru marki

            Mysle ze kazdego kto kupił auto stac na wymiane i naprawe za 1000 - 1500 zł tylko pozostaje niesmak i fakt robienia z klienta debila !
            OII 1,4 TSI Elegance

            KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

            Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

            Komentarz

            • piociel
              Rider
              • 2010
              • 526
              • Volkswagen

              OrsonTSI, Stopień wkurwiania się sprawą u każdego z nas wyglądał podobnie. W VAG-u ktoś wykombinował, że może się uda wyciszyć sprawę poprzez ignorowanie klientów czym sam strzelił sobie w kolano. Biorąc pod uwagę wszystkie aspekty pewnie taniej wyszło by im zrobić akcję serwisową....Na pewno wyszli by wtedy z twarzą z całej sytuacji
              Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
              Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

              Komentarz

              • szkoda
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 22543

                nie przejmujcie się, samochody z DSG7 będą w ogóle niesprzedawalne jako kilkulatki jak sądzę
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                • MG
                  Ambiente
                  • 2008
                  • 101
                  • Octavia II (1Z3)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  Zamieszczone przez szkoda
                  nie przejmujcie się, samochody z DSG7 będą w ogóle niesprzedawalne jako kilkulatki jak sądzę
                  Dlaczego tak sądzisz ?

                  Komentarz

                  • andrzej111
                    L&K
                    • 2010
                    • 1391

                    Zamieszczone przez MG
                    Dlaczego tak sądzisz ?
                    Bo nie wytrzymają do tego czasu?
                    Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                    Komentarz

                    • OrsonTSI
                      Rider
                      • 2010
                      • 715
                      • Volkswagen
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      znam przypadek własciciela A5 ktoremu serwis wymienił DSG i 2 razy naprawial w czasie gwarancji..... bez wiekszych sukcesów....... auto sprzedał 2 miesiace przed koncem gwarancji......
                      OII 1,4 TSI Elegance

                      KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                      Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                      Komentarz

                      • shado
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 5315
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        Zamieszczone przez szkoda
                        nie przejmujcie się, samochody z DSG7 będą w ogóle niesprzedawalne jako kilkulatki jak sądzę
                        Wypluj te słowa Mam 1.4TSI z DSG7 :P
                        BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                        SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                        Komentarz

                        • kowallubin
                          Classic
                          • 2013
                          • 6

                          A ja mam pytanie do użytkowników i fachowców od 1.4 tsi czy problem rozrządu faktycznie został wyeliminowany bądź na tyle poprawiony że autem można spokojnie jeździć, w sensie czy ktoś miał wymieniony rozrząd i nie stwierdza tyrkotania po uruchomieniu bądź czy ktoś ma auto z rocznika 2012 i jest ok?

                          Komentarz

                          • LUKI
                            RS
                            • 2005
                            • 5776

                            kowallubin,

                            dopiero od MY2012/MY2013 w CAXA jest wszystko w porządku
                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                            Komentarz

                            • jamesbondzio
                              L&K
                              • 2009
                              • 1174
                              • Octavia III (5E3)
                              • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                              LUKI, optymista :szeroki_usmiech

                              Ja bym tam polemizował :diabelski_usmiech
                              kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                              teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                              Komentarz

                              • kowallubin
                                Classic
                                • 2013
                                • 6

                                a jakieś źródła waszych opinii? może doświadczenia?

                                Komentarz

                                • endryu
                                  RS
                                  • 2006
                                  • 3773
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                  MY2012/MY2013 w CAXA
                                  Trzeba nakulać troszkę kilometrów to się okaże :szeroki_usmiech
                                  O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                  O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                  =================================================

                                  Komentarz

                                  • OrsonTSI
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 715
                                    • Volkswagen
                                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                    ja jestem 3 tys kilometrów po naprawie i jest OK
                                    OII 1,4 TSI Elegance

                                    KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                    Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                    Komentarz

                                    • kowallubin
                                      Classic
                                      • 2013
                                      • 6

                                      a że zapytam jeszcze golf 7 jetta 2014 modelowo to będzie silnik na łańcuchu caxc czy już pasek?

                                      Komentarz

                                      • mirek_p11
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 6630
                                        • Volkswagen
                                        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                        Zamieszczone przez LUKI
                                        od MY2012/MY2013 w CAXA jest wszystko w porządku
                                        w silniku 1.8 tsi CDAA rozrząd też miał być poprawiony od 2010 roku i obecnie jest już czwarta wersja nieszczęsnego napinacza. Coś mi się wydaje, że zastosowanie łańcucha rozrządu zamiast paska w silnikach 1.4, 1.8 TSI to wielka pomyłka koncernu VAG i dlatego nowy silnik 1.4 TSI ma już pasek.

                                        Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                        Fotki
                                        Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                        Fotki

                                        Komentarz

                                        • endryu
                                          RS
                                          • 2006
                                          • 3773
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                          Jetta i Golf 7 ma także 1.4 TSI 122 KM z łańcuchem. 140 KM z paskiem :idea:
                                          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                          =================================================

                                          Komentarz

                                          • Ceed1
                                            Rider
                                            • 2012
                                            • 461

                                            Jetta ma stary silnik na łańcuchu ze względu na konstrukcjęsamochodu. Natomiast G7 ma już pasek w 122 i w 140. Jest to podyktowane konstrukcją silnika i całego samochodu. Na nowej platformie silnik jest odwrócony o 180 stopni. Z tego też względu w zmodernizowanym Superbie też jest stary silnik a przecież mogli dać nowy. Nie pozwala na to konstrukcja samochodu. Jetta też ma "starą" płytę i stary silnik.

                                            Komentarz

                                            • Tippo
                                              L&K
                                              • 2009
                                              • 1349
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                              Zamieszczone przez Ceed1
                                              Na nowej platformie silnik jest odwrócony o 180 stopni
                                              Czyli, jesli stoje przed autem, to pasek miast z lewej jest z prawej??

                                              Komentarz

                                              • endryu
                                                RS
                                                • 2006
                                                • 3773
                                                • Octavia II combi (1Z5)
                                                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                Pasek rozrządu jest z lewej strony.
                                                O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                                O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                                =================================================

                                                Komentarz

                                                • Northeusz
                                                  RS
                                                  • 2010
                                                  • 1677
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                                  Zamieszczone przez mirek_p11
                                                  Zamieszczone przez LUKI
                                                  od MY2012/MY2013 w CAXA jest wszystko w porządku
                                                  w silniku 1.8 tsi CDAA rozrząd też miał być poprawiony od 2010 roku i obecnie jest już czwarta wersja nieszczęsnego napinacza. Coś mi się wydaje, że zastosowanie łańcucha rozrządu zamiast paska w silnikach 1.4, 1.8 TSI to wielka pomyłka koncernu VAG i dlatego nowy silnik 1.4 TSI ma już pasek.
                                                  To oby w 1.8TSI w O3 nie było już problemów pomimo tego, że on z tego co czytałem jest na łańcuchu dalej.
                                                  Pozdrawiam
                                                  Northeusz

                                                  Komentarz

                                                  • kowallubin
                                                    Classic
                                                    • 2013
                                                    • 6

                                                    a czy ktoś z Was jest w stanie wymienić co i kiedy przez producenta zostało zmieniane - modernizowane w omawianych w temacie rozrządach?

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...