Zamieszczone przez OrsonTSI
Problem z rozrządem 1.4 tsi
Zwiń
X
-
nie zapominajcie o
1.4TSI CMBA 122HP
który ma dalej łańcuch rozrządukliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
no niestety, wiemy że VW dał ciała a tym bardziej podejście do problemu dziwne, mnie osobiście zniechęciło do dalszego kupowania tej marki. Powiem szczerze, skoda zawsze miała problemy z autami, miałem przed octavią dwie felicje, jedna pickup. W normalnej wersji po 3 latach rdzewiała tylna klapa, podobno jakiś prywaciarz to robił. Pickup rdzewiał po bokach, niby fajne auta ale jakoś nigdy nie idealne a tym bardziej psujące reputacje firmy. Myślę że VW to już przestał być interesująca propozycją, auta może i ładne ale usterkowe. Powiem szczerze, miąłem i fiaty CC, Brava, Punto i jakoś nigdy nie było z punktu technicznego problemu. Może i prostsze konstrukcje ale dawały radę spokojnie. Mam dwa lata gwarancji na ten rozrząd a potem sprzedaję i idę w kierunku koreańskich aut, jakoś i cenowo i jakościowo podobne. A i tak auto należy co 5 lat zmienić i już.Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
Była:
Jest:
1) Octavia 1,4 TSI
jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis
Komentarz
-
-
Dzięki takim biadoleniom nasze 1,4 TSI po 5 latach będą tyle warte co paczka prezerwatyw. Nie potrzebnie ciągniemy ten temat dalej. Większość materiałów prasowych i dostępnych informacji w www pochodzi z tego forum, przez co sami sramy do swojego gniazda. Poszła fama jakby nie wiadomo co się działo. Każdy kto przeczyta ten wątek dochodzi do podobnych wniosków, i nie mówię, że sam nie pomyślałem tak samo. Puki nie mamy udokumentowanych przypadków uszkodzenia silnika z tego powodu nie ma sensu bić piany. Panowie 1-3 kPLN to nie jest, aż tak strasznie dużo. Wymiana rozrząd na pasku w nowoczesnych konstrukcjach w ASO kosztuje chyba coś koło 1-1,5 k PLN. Trzeba tylko zmienić nastawienie i przeboleć, ten fakt, że część która miała być bezobsługowa niestety nie jest i traktować to jako okresową wymianę rozrządu. Przecież za każdym razem nie będzie trzeba wymieniać wszystkiego, co najwyżej napinacz, łańcuch itp - jeżeli już raz założyło się poprawny wariator. Tak naprawdę największą wtopą VAG jest to, że nie umieścił informacji o konieczności wymiany rozrządu co np. 90 kkm. A to czy to pasek czy łańcuch to kogo to naprawdę interesuje przy zakupie? Wtedy nikt by się nie czepiał i nie płakał. Wymieniamy i jazda dalej.
Moim zdaniem to nie wielki koszt w porównaniu do zysków wynikających z ekonomiki tego silnika i przyjemności jazdy.
Tak wiem...zaraz się odezwie ktoś i powie, że sam nie byłem lepszy w swoich wypowiedziach, ale to tylko samochód i nie ma sensu sobie zawracać głowy pierdołami i nakręcać spirali. Co poniektórych ta dyskusja sprowokowała do sprzedania auta - tak na wszelki wypadek. Czy słusznie? Wydaje mi się, że nie. Życie pokaże.Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
tu nie chodzi o kase tylko podejscie koncernu do problemu, kiedy jezdzilem na gwarancji to wszystko bylo OK choc zaczelo stukac po 8 miesiacach, kiedy gwarancja sie skonczyła problem był zdiagnozowany.
Uwazam ze silnik i osiagi sa spoko tylko fakt robienia w CH.....A klientów zniecheca do dobrych słow i moze ponownego wyboru marki
Mysle ze kazdego kto kupił auto stac na wymiane i naprawe za 1000 - 1500 zł tylko pozostaje niesmak i fakt robienia z klienta debila !
Komentarz
-
-
OrsonTSI, Stopień wkurwiania się sprawą u każdego z nas wyglądał podobnie. W VAG-u ktoś wykombinował, że może się uda wyciszyć sprawę poprzez ignorowanie klientów czym sam strzelił sobie w kolano. Biorąc pod uwagę wszystkie aspekty pewnie taniej wyszło by im zrobić akcję serwisową....Na pewno wyszli by wtedy z twarzą z całej sytuacjiBył: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
A ja mam pytanie do użytkowników i fachowców od 1.4 tsi czy problem rozrządu faktycznie został wyeliminowany bądź na tyle poprawiony że autem można spokojnie jeździć, w sensie czy ktoś miał wymieniony rozrząd i nie stwierdza tyrkotania po uruchomieniu bądź czy ktoś ma auto z rocznika 2012 i jest ok?
Komentarz
-
-
kowallubin,
dopiero od MY2012/MY2013 w CAXA jest wszystko w porządkukliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
LUKI, optymista :szeroki_usmiech
Ja bym tam polemizował :diabelski_usmiechkiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIod MY2012/MY2013 w CAXA jest wszystko w porządku
Komentarz
-
-
Jetta ma stary silnik na łańcuchu ze względu na konstrukcjęsamochodu. Natomiast G7 ma już pasek w 122 i w 140. Jest to podyktowane konstrukcją silnika i całego samochodu. Na nowej platformie silnik jest odwrócony o 180 stopni. Z tego też względu w zmodernizowanym Superbie też jest stary silnik a przecież mogli dać nowy. Nie pozwala na to konstrukcja samochodu. Jetta też ma "starą" płytę i stary silnik.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11Zamieszczone przez LUKIod MY2012/MY2013 w CAXA jest wszystko w porządkuPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
Komentarz